I disse interiørtider er jeg en del av eliten.

I dag har jeg lært at bussjåfører ikke kan møblere/dekorere hjemmene sine selv, til det må det kompetente mennesker til.
Eller, kanskje de kan, men de vil ikke, de vil at et kompetent menneske skal gjøre det.
Dette har jeg lært på skolen.
Om noen lurer på hvem kompetent menneske er, er det vi som går på, nei det vil si, enhver som går ut med master fra denne skolen.

Ikke bare bussjåfører, aksjemeglere kan heller ikke.

Ja, og om noen lurer på hvor jeg har lært det så var det læreren vår som sa det.

4 kommentarer:

ringringring sa...

Jeg syns læreren er inne på noe. En bussjåfør ville bare satt alle stolene (som har trekk som minner om OL på Lillehammer)på en lang rekke, og så ville det vært hattehyller over en lav sko og TV i taket.

frk. Figenschou sa...

Ja, huff, sånn kan man ikke ha det.

Anonym sa...

Nei, du må finne deg en ny skole. Ta Finland på nytt, der er de bussjåfører alle som en. Forøvrig var det sol og vakkert i Bergen i går, også på Vil Vite - som kanskje er i ditt nabolag.

frk. Figenschou sa...

Ja, det er det! Innimellom går jeg innom på butikken på Vil Vite, for det er så kjekt.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...