voisann

Jeg har sendt ut endel julekort.
Det er vel en uke siden jeg fikk dem ut av huset, men enda er det glitter over alt. I kaffen, i skjegget til Morten, på gulvet, i potteplanten, i tastaturet, og sannsynligvis over hele Norge også siden de ikke er sendt i konvolutt. Jeg er litt spent på om de har kommet hele fram siden de er hevet sammen av forskjellige fargetpapirer og limt med limstift.
Men jeg oppdaget i dag at jeg ikke har skrevet på dem hvem det var fra. Jeg har vel bare regnet med at alle skjønner hvem det var fra, av en eller annen grunn.
Bortsett fra Marie og Solveig, hvis kort ligger her enda, siden jeg ikke har adressene deres.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for kortet! Jeg ble kjempeglad! Er det et lys eller en engel på framsiden?

frk. Figenschou sa...

jeg tror det er et juletre om jeg ikke husker feil.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...