oaiaiaiakoff

I dag har jeg bakt krumkaker. Med lånt jern, av noen jeg ikke vet hvem er, men som mamma kjenner, tusen takk til den. Jeg synes det er så vanskelig å lage krumkaker på elektrisk jern, jeg må ha sånn gammeldags som man slenger rundt på stekeplaten og som hyler når man snur det. Tilogmed hvis krumkakepinnen har sånn klipe på seg blir det for moderne for meg.
Og så har jeg pynta peppekakehus. Eller, det var ikke alle delene som var der, og de delene som lå der hadde ligget ganske lenge oppå en skål, sånn at delene var begynt å få U-form. Det var veldig vanskelig å finne noen festepunkter på hele huset, og iallefall når den ene kortveggen med møn mangla, så det ble en landingsplass for ugler istedet. Med bamsemumser som holder vakt og seigmenn som tar seg av fjærpuss og stell, og rikelig av fugleskit (glasur) inni.
Evt et russisk vakttårn. Faren til Morten sier utedo.
Den som får siste ordet her er vel han som skal ha det, nevøen til Morten.

Litt senere i dag skal jegtil pappa og pynte til jul der.
Nå høres det ut som jeg er fullstendig julete i hodet, men det er mer sånn at jeg gjør min del.


Jeg vil ha øl. Og ikke juleøl som har stådd tyve år i en kjeller.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...