Ødelegger, ødelegger hele dagen.

Når man har ryddet ut av et skap, kastet te som gikk ut på dato for tolv år siden, tatt med seg hjem te som ikke er gått ut for tolv år siden, sortert sukketter og gravd frem sukkerskåler og kastet gamle kakelys og søttendemaituter og blitt overrasket over kakeformer til pepperkakehus og kastet
jeg skulle ramset opp
og ramset opp
men jeg har allerede glemt alt som var i det skapet (servietter?) og som har vært i det skapet alltid, som man har sneiet forbi på tidligere tokt når man har lett etter andre ting, den gangen man var på besøk og pappa levde,
da har man ødelagt det skapet. Det går ikke an å endre på dét.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...