Selv er jeg jo oppvokst i en kommunistfamilie. ANARKOSYNDIKALIST! ville pappa ring og sagt. Men det har han jo sluttet med.
Jendor er ikke særlig interessert i verken do eller potte. Og han er litt sånn at har han sagt nei en gang, så er det det som gjelder.
Men nå ønsker han seg søppelbil. Med søppeldunk. Så veldig veldig veldig.
Så jeg har funnet ut at da får han en peng hver gang han går på potta. Hvilket vil si står i nærheten av den uten bleie. Man tar det man får.
Og så har han et glass, og når det er fullt av penger er det nok. Til søppelbil med søppeldunk.
Men dette må da kunne brukes til mer, har jeg tenkt. Så i går da vi gikk og la oss sa jeg at om han sluttet å si jæj og begynte å si Æ! skulle han få søppelbil uten at glasset var fullt. Æ, sa han. Æ vil sove, æ vil ha frokost, æ vil ha søppelbil.
Nå gjelder det bare at han skjønner at det skal være en permanent ordning.
Og så må jeg få tak i en søppelbil. MED søppeldunk.
Føler kanskje at jeg har skutt meg sjøl litt i foten der.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Men balansen
Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar