Man går en søndagspromenade

Målet er å bli fotografert av så mange turister som mulig. For å oppnå det setter vi Jendor i akebrettet (spark er egentlig bedre, men han nekta) og lar ham drasse med seg gravemaskinen på turen. Knips knips knips. Og jeg og. Dette knipsa jeg. Småbåthavna.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...