Pluss og minus

Minus ved å ha barn:
Det artigste Jendor vet akkurat nå er å leke med biler. Eller artigste, jeg mener, det finnes ikke noe alternativ. De siste dagene har jeg måttet være soppskiltet. Altså stoppskiltet for oss med litt mer styr på uttalen. Det er det KJEDELIGSTE jeg vet. Da holder man i et lite skilt og sier stopp! nå kan du kjøre! når det kommer biler.
Jedorias.

Pluss ved å ha barn:
I går sa Jendor til meg: Mamma. Du er MIN gutt.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...