Pip. Pip. Pip.

Hvert femte sekund sier det PIP på kontoret mitt. Ikke veldig høyt, men akkurat høyt nok til at jeg hører det. Jeg aner ikke hvor lyden kommer ifra. Jeg hører den ikke i naborommene. Når jeg sitter her og skriver høres det ut som den komme fra et sted bak meg, men jeg hører den ikke like tydelig når jeg går dit. Jeg blir helt sprø. Jeg klarer ikke stenge den ute. 
Jeg har vært i etasjen over og i kjelleren. Hører ikke lyden. Finner ikke lyden.
Det kommer ikke til å bli en lang dag på kontoret i dag.

2 kommentarer:

Suziluz sa...

Brandvarnare i taket?

frk. Figenschou sa...

Oppfølging har fulgt

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...