åpne øyne

De siste nettene har jeg ikke sovnet før rundt ett (legger meg til vanlig tid) og når man står opp 6.30 blir det litt lite søvn. Jeg sitter her ved pulten min og vet ikke helt hvordan jeg skal få avsegstyrt denne dagen. Jeg har vondt i pannen av søvnmangel. 

Det ble ikke noe tekanne heller. Såklart. Jaja. 

Nå må jeg prøve å skjønne hvordan jeg får gjort det beste ut av denne dagen.

Ingen kommentarer:

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...