ferie, dag 2

Vi kommer oss. Vi har jobbet litt begge to. Men ikke så mye og det var nødvendig og vi liker å jobbe.

Og i morgen drar vi på råmantisk ferie i Berlin. Det er meldt regn, kaldt, og vind. Det driter vi i.
Påskeferien 2009, nå kommer vi, endelig!
Vet ikke om McVerket får være med, vet ikke om det blir blogging, det blir kanskje et og annet postkort. Men ferie, det skal det bli.


Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...