når man gir seg sjøl en blåveis som ikke engang er en blåveis.

Jeg vet ikke, men det er kanskje ikke verdens beste tegn når man tenker "herregud, endelig fridag...!" to dager etter at man har kommet hjem fra ferie.
Dagen etter hjemkomsten hadde ganske tett program. Fordi dagen etter der igjen hadde enda tettere.

I går var jeg så trøtt da jeg la meg at jeg ga meg selv verdens minste blåveis i forsøket. På å legge meg altså. Jeg forsøkte å dra dyna over meg og glapp taket og kjørte fingeren i øyet. Heldigvis var det mørkt. For da har man jo øynene igjen....

Desverre er den så liten at jeg må ta av meg brillene og peke for at folk skal se den. Ikke noen gratis martyrpoeng å hente noen steder.

3 kommentarer:

paaskeharen sa...

Blåveispiken.

yrg sa...

du har liksom lagt på litt ekstra blått lys på bildet åsså:)

frk. Figenschou sa...

neida, bare æ som e bleik.

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...