Jeg er fortsatt syk. Blæh. Jeg har i det minste fått på meg jobbklær i dag men jeg tror ikke jeg orker å gå ned på jobb. Det er kanskje det dummeste med å jobbe alene, når man går på jobb er det også for å vare sammen med seg selv, akkurat som man har vært de sju dagene man var syk. Ingen avveksling. Jo litt blir det jo, men dere skjønner.
Istedet for å gå på jobb tror jeg jeg skal gå opp på butikken og se om de har bleier. Det er en stund siden de har hatt det og vi begynner å gå tom. Nå høres det ut som jeg bor i Russland, men saken er jo den at jeg bor veldig nær en plass der alle bor i Russland, nemlig Russland, og der har de lite bleier. Så de storhandler i Kirkenes. Og verden er jo sånn laget for tiden at han som eier butikken får ikke gjøre egne bestillinger, (sa han på forespørsel iallefall) det er coop eller kiwi sentralt som bestemmer hvor mye man skal ha av hver vare, bestemt på hvor mange mennesker som bor der butikken ligger. I dette tilfellet har de glemt å telle med en halv million russere. Altså er det om å gjøre å være på plass på tirsdager når de får vareleveranser og kjøpe bleier før russerne kommer.
Det var i går. Men da kom det ikke bleier.
Om jeg kommer etter russerne i dag får vi kjøre til Finland i helga og kjøpe bleier der.
Jedorias.
Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.
Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...
-
I det siste har jeg tenkt mye på Josefin. Priblemet er bare ta jeg ikke helt vet hvem Josefin er. Jeg husker hvordan hun så ut, at hun var g...
-
Jeg maler fra jeg står opp til jeg går og legger meg. Hvitt på en hvit vegg. Dermed er det ikke så mye å blogge om. I morgen: IKEA.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar