Nytt fra nord

Snartsnartsnartsnart.

Og det er snart som i snart får vi nøklene og snart skal jeg på koftekurs. Men mest det første.
Og det er vel ikke nytt.

Men! Jeg har gått fra å ha langt brunt krøllete hår til å ha kort slett blondt! (-aktig. Striper.)
Jeg må jo ha voksensveis når jeg endelig har blitt en normal, samfunnsdeltagende gjeldsslave.


Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...