Rammekarma

Det er veldig rart at man to ganger på rad kan ha sånn uflaks med en rammemaker. Denne gangen var jeg påpasselig og så at han skrev ned, og tegnet inn i ordren, det med avstandsplaten.
Som er en sånn ting inne i ramma som gjør en vesensforskjell på om innrammingen blir sånn eller sånn, og jeg ville absolutt ha den sånn.
Og så blir det uten avstandsplate.
Akkurat som sist.
I det minste hadde de ikke limt arket fast i bakplaten, da.
Men de hadde heller ikke akkurat festet det pent. Og det var svarte flekker i hjørnene på det ene bildet.
Brodins går for å være den beste rammemakeren i landet, men bruk hansker for svarte?

Jeg er ikke særlig imponert. Særlig er jeg lite imponert over ikke å bli ringt tilbake eller få svar på mail når jeg står der med seksten feilinnrammede bilder, der et er så krøllete at det må tas ut, et er løsnet fra bakplaten og henger skjevt i rammen og må tas ut, og tre er i en sånn tilstand at jeg normalt ikke ville vist dem.
Men det må jeg for jeg har ikke andre. Takk til Brodins rammeverksted for en slurvete jobb da.

 Man skal ikke tenke sånn: Åja, det er på DISSE tre punktene de har limt fast bildet ja.


Man skal heller ikke se svarte fibre og lim på forsiden.

Men det gjør man, og her står jeg, og jeg har en utstilling som skal opp og jeg orker ikke bruke arbeidsenergien min på å gå rundt og være sur, men jeg synes nå dette var litt unødvendig da.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...