Så hva sier Brodins Rammeverksted?

I dag har jeg sendt den sinteste mailen jeg noensinne har skrevet.
Uten å være spydig eller uhøflig. (Jeg sletta "jeg foreslår at man bruker hansker".)
Så da fikk jeg svar da.
Og den positive delen er vel at de er enig i at det var noe helt annet som var bestilt enn det jeg fikk.
Men det pussige er at de liksom bare
ja vi hadde masse problemer, fikk det overhodet ikke til, det blir 70.000 takk.

Jeg snakka med en av de andre kunstnerne på denne utstillingen, han er japaner men jobber i Norge, og han sa at visste liksom ikke hvordan han skulle ta norske handtverkere. Med japanske og tyske så kunne man ta dem på yrkesstolthet og orden og rettferdighet, men i Norge treffer du bare i lufta om du prøver å ta dem på yrkesstoltheten.

Nå har jeg en utstilling å ro i land. Rekker ikke ta noe mer med Brodins før den er i havn.

4 kommentarer:

suziluz sa...

Låter som något för Forbrukerrådet. Du ska inte betala för att de förstör din konst.

frk. Figenschou sa...

Forbrukerrådet hjelper deg bare om du er privatperson. I'm on my own.

Rødhette sa...

TV2 hjelper deg? Forbrukerinspektørene?

Unknown sa...

Høres ut som forsikringssak spør du meg. Uansett skal du jo ikke betale!
Lykke til med utstillingen i mitt vakre Lofoten :)

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...