Ferie dag 2

I går malte jeg hagemøbler og barnemøbler og var på bokloppis på biblioteket og spiste is tre ganger og kjøpte shorts og luket i hagen og vannet ute og inne og leste bøker fra bokloppis.
Jeg maler hagemøblene i den malingen pappa hadde kjøpt til huset sitt, som vi ikke fikk brukt. Det synes jeg er fint.
Strålende ferie. Men så var det liksom nok. På kvelden begynte jeg å lure på om jeg ikke bare skulle gå på jobb i dag.
Og det har jeg tenkt at det skal jeg ikke gjøre, neineinei, men jeg er litt sånn...hva er det meningen jeg skal finne på her? Hva er greia med ferie? Og har jeg egentlig fortjent det?

For å være ærlig har jeg jobbet litt i dag, jeg må jo få lov å ha en myk overgang. Og nå tror jeg at jeg skal gå en tur. Ellers er jeg litt i beit.
Litt skummelt at det skal være ferie i morgen også.

Tror at greia med ferie er å fatte greia med ferie. For min del da.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...