Men jeg bor jo i Finnmark!

Og det er jo en grunn til det! Hvorfor er det tredve grader da?

Jeg er ikke kalibrert for dette.

Ingen kommentarer:

Bort?

Jeg er litt... ikke sliten akkurat, men litt... ikke lei heller, men litt... litt på utkikk etter en endring eller noe annet i arbeidshverda...