Laaaaaange linjer

Jeg driver på med de arkene som har fått så fint mønster. de er ganske mange, men ikke en uutømmelig kilde. Skal jeg finne meg en uisolert garasje og legge ut en blokk til så jeg har nye ark om to år? Jeg som synes det er lenge å vente til i morgen, nå som jeg legger blekk i lag og må vente ut tørketiden.

Ja, det er vel egentlig bar eå gå igang så ikke to år blir tre.

Ingen kommentarer:

Helheten

I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...