Dagen

I dag har jeg ferie, og jeg skal gå ut i hagen og gå igjennom planken fra den gamle verandaen, som har ligget bak skjåen siden høsten, og se om det er noe jeg kan redde og lage blomsterkasser av. Det skal være ganske store blomsterkasser, for det er ikke gelender på den nye verandaen, så poenget er å ha noe på kanten så folk ikke forsvinner utfor. Men det er ganske mye plank så det går nok fint.
Da både har jeg material, men det blir også mindre å levere på søppelstasjonen, er lik penger spart. Og så kan jeg få slengt den gamle trappa, som ligger foran huset, inn bak skjåen oppå den haugen uten at det blir enormt vanskelig å komme til det som er reddbar plank. På noe tidspunkt blir det kanskje plass en plass til de to heltrebjelkene som ligger under pressenning ved rabarbraen.
Kjenner at å starte dette innlegget med å kalle det hage kanskje ble litt i overkant.

Ingen kommentarer:

Siden sist (som er ca 16 timer siden)

Vi har fått ny kran på badet. Den forrige brakk for noen måneder siden, men det har vært mulig å bruke den ved hjelp av en vaskeklut. (Jeg o...