deeet luuurer vii pååå (eller jeg da)

Jeg lurer på om for eksempel blinde og døve går på handicaptoalettet? På autopiloten, liksom? Og blir de da flaue om det sitter en i rullestol utenfor og venter da? Eller gjør de det hemmelige handicaptegnet?

Jeg går alltid på handicaptoalettet, iallefall på skolen, og IALLEFALL om jeg har snekkerbuksa på, for jeg trenger litt plass til å få den av. Men jeg har aldri opplevd at det har sittet noen i rullestol utenfor og ventet.

Forresten så lurer jeg på hvorfor det er bilde av en paraply på handicaptoalettet på skolen? Hva er symbolikken? At de trenger litt ekstra vern, liksom? Nei, jeg skjønner det ikke helt.

1 kommentar:

mrnils sa...

Jeg gjør også det, og har heller aldri blitt oppdaget! Tror jeg skal late som jeg har en eller annen skjult skavank hvis den dagen kommer

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...