heppetihepp!

Nå har vi feiret 31 og enhalv hver, det var så stas som det kunne bli og vi fikk presenter og hurramegoghopp du.

Og vi har tatt siste tørn på hytta også. Vi satt et siste flyndregarn, men tror du ikke fordunre meg at vi bare fikk krabber.
40 piggete, langbente krabber godt innsurret i et tredve meter langt garn. Vi fulgte selvfølgelig loven, lirket alle krabbene forsiktig ut av garnet der ute i den lille pionerjolla, og slapp dem pent ut igjen. Det er enda godt man har påskeferie og god tid. Jeg tok tilogmed pulsen på alle og smurte med dem en liten matpakke.

I morgen skal vi til pappa og spise biff. Det er viktig å fylle opp lagrene med rødt kjøtt før man drar tilbake til pizzaland.

Ingen kommentarer:

Påsken kom, sannelig

Det er påske. Jeg vet at vi har påskepynt en plass, jeg tror også jeg vet hvor. Den har ikke kommet opp på grunn av vannkopper, ikke at det ...