tit le

i går etterpå bloggingen var jeg og spiste middag og da fikk jeg bursdagsgaver til å pakke opp og masse hyggelig selskap. Jeg fikk en pose til å ha poser i og en fargetatovering til alkoholens fremme. Strålende.
Av Morten, ikke tilstede på dagen, mitt livs lys og hjertes ledestjerne, fikk jeg en plastboks med lokk til å oppbevare matrester i kjøleskapet og sånt. Den femidotten.

Jeg har sett på hva folk har søkt på og havnet på siden min. Det er ikke så mye. Det er luseblomst, bøsa og planker. Av dette er det teiteste planker. Hvem i all verden søker på planker på internett? "Skal vi se, jeg lurer på hva det koster for noen planker?"

Nu skal jeg på cuis.

5 kommentarer:

Fru Skurk sa...

Grasilurer med dagen fra fruen og gemalen!

Anonym sa...

hei!
æ har bjynt å spille bordtennis i kjellern på matnat, og d går helt fantastisk bra. vi har ei rumensk jente (nu me norsk statsborgerskap sidn like før påske), som e den ubestridte mestern blant oss på mattegangen. men æ klarte å slå ho, og æ klarte å slå ho 11-2!!! men ho sir ho spill bedre me brilla, og det kan æ skjønne. æ hadde ihværtfall spilt elendi utn linser.
kajsa

ringringring sa...

oj! hvordan kan man se hva folk søker på? det høres gøy ut.

frk. Figenschou sa...

takkilurer for grasilurer!

Æ tægna en hel dag på staffeli me vænstrehajnna fårr æ hadde sotte det æ sku tægn på feil sia av staffelie. Men æ oppdaga det ikke før dagen va over. Men DA skjønt æ koffer akt va så sjefft.

Man kan klikke på bloggtelleren sin hvis man har bloggteller og logge seg inn på bloggtellertelleren sin og da har den masse morsomt å fortelle.

Rållserau sa...

Å! GRATULERER MED DAGEN! Jeg vet jo selvfølgelig ikke når du har bursdag, jeg husker aldri bursdager huff, så teit jeg er. Jeg har faktisk planlagt å lage en fellesbursdag for alle de venninnene mine som fyller 30 i år, og som jeg ikke har husket og de som jeg kommer til å gleme. Det syntes jeg var litt lurt. Så kan jeg sende ut fine invitasjoner og sånn. Heh. Jeg er aldri fjellet, alltid Muhammed.

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...