posten posten

jeg har fått et kort fra Julie i Laos. På kortet skriver hun: "jeg håper posten gjør et unntak og leverer dette kortet til deg!"
Morten fant det. Han er jo litt høyere enn meg. Posten hadde lagt kortet OPPÅ postkassene, langt over øyehøyde, blant gammel reklame og kebabpapir, og ikke inni postkassen min, hvilket man skulle tro ville vært mer effektivt.
Så de hadde jo på sett og vis levert det, men det var opp til meg selv om jeg ville finne det.
Men tusen takk, Julie! Vi trosser posten!

2 kommentarer:

Fru Skurk sa...

Og vips så hadde du slettet kommentaren min??
Jeg sa hvertfall "Hurra! Bloggepausen er over." For den er det nå, ikke sant?

frk. Figenschou sa...

neeiii ikke helt over. jeg har ikke slettet kommentaren din altså.
den er litt pause enda, dette er en slags slumreknappekvivalent

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...