jaja

jaja sann sann.
Jeg driver nå med mitt.
Jeg har laget en stol. Den er både ganske fin og litt stygg. Det vil si den er mest fin, men den er litt stygg på en del. Så den delen skal jeg lage litt mer.
Så har jeg vært og kikket på endel kjentfolk som har gått modeller for Siri på ordentlig cat walk og alt.
Noen syntes det var kjempegøy tror jeg, andre syntes ikke det var fullt så gøy.
Jeg syntes det var kjempestas.
Og så gikk jeg enda litt mer ut, men så mått ejeg gå hjem for stolen måtte bli litt mer ferdig i dag for jeg skulle forsvare den på en gjennomgang. Nå har jeg gjort det og det er påskeferie! Det hadde jeg nesten glemt!

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...