jamen ærlig talt

I dag virket ikke middagen, jeg har både laget og spist middag, men like sulten er jeg. Snakk om bortkastet arbeid, jeg kunne jo bare tatt ei brødskive da.
Og i helga virket ikke helga! Når mandagen kom var jeg like sliten, enda jeg hadde slappet av hele helga. Det vil si vi var på middag fredag kveld, og lørdag morgen våknet jeg halv ni og fikk ikke sove det dugg. Det var vel der det skar seg.
Og i dag virket ikke kaffen, jeg hadde like vondt i hodet etterpå.

Det er jo bare tull med det hele jo.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ifølge kjøpsloven har man vel bytterett på ting som ikke virker. Klager du onsdag, er sikkert en ny middag og kaffekopp på bordet allerede samme dagen. For helger derimot er det minst to dagers behandlingstid, så ei nye helg kan neppe bli aktuell før tidligst fredag.

Ujevne tanker sa...

Tihi, jeg skulle til å si at det er en lov om slikt. Men ser at muddyfoot her er kommet før meg. Dessuten sverger jeg på at slike ting også kommer av tingenes iboende faenskap. Denne faenskapen omgir meg nemlig litt for tiden, og jeg tror de kommer i flokk. Altså, slike faenskapssaker.

frk. Figenschou sa...

det kommær i klæddær, sa en dame til meg engang. Hun mente det samme, tror jeg. Håper jeg.

Anonym sa...

Faenskapssaker; Anett det er en glimrende idé. Jeg ser for meg en Innkrevingssentral for Faenskapssaker (IF) her i Solheimslia. DETTE BLIR DET KRONER AV!

Ujevne tanker sa...

Muddyfoot; Faensskapssaker kan også føre til slike faenskapstvister, aj aj, ikke moro.

frk.f; Urk, det hørtes lissom litt ekkelt ut. Om slike ting kommer i klæddær. Selv om jeg ser poenget.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...