men ikke blågståp. Introdusrerer: "Stian"

Ja, jeg er ikke død altså. Akkurat nå er jeg riktignok dautrøtt, men det er en annen historie.
Vi ferierer, for det meste på verandaen, tidvis litt også andre steder på Söder og i går også på en båt i trange sund, i helgen jobbet jeg litt men da det ble hverdag igjen kom ferien tilbake, og det har jo sin egen logikk. Jeg tror ikke vi har noen andre planer for ferien enn å tusle rundt her, og det er fint.

Her om dagen traff vi på noen nordlige lenninger, fra det nordlige Norge, og til min forskrekkelse trodde den ene av dem at jeg presenterte meg som "Stian". Nå vet jo de fleste av mine blogglesere ikke hvordan jeg ser ut, men jeg har aldri tenkt på meg selv som utpreget maskulin. Det tror jeg egentlig ikke noen andre gjør heller. "Stian", tror jeg, er en veldig liten, litt pæreformet fyr med langt hår og briller. Utfra denne beskrivelsen tror jeg han må være datanørd og jeg kjenner at jeg overhodet ikke har lyst å være "Stian."
Faen også.

Jeg kjenner en sterk trang til å bare gå i kjole men er redd for at jeg bare ser ut som en transvestitt.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...