always look at the

Ja, jeg ble vel syk forrige mandag. Tirsdag gikk nesten alle lyspærene oppe og jeg har levd i halvmørtna siden da. Badet er helt mørklagt. Jeg har ikke hatt energi til å skru av den der kuppelen for å finne ut hvilke lyspærer som er inni. Men nå må det vel bli en ordning på dette snart.
Skjønt det har fungert fint med talgelys også. Eller stearinlys som det vel heter på bokmål.

I tillegg til å sitte i mørket og forbanne den dårlige arbeidslysten, har jeg forsøkt å få tak i banken min. DnB har sånn chat, det fungerer veldig fint. Bortsett fra at svarene kan være litt sånn godagøkseskaftetmitt, javisstkanjeghjelpe, og det oppdager man ikke før man har avsluttet chatten. Så må man logge på og forklare alt fra starten igjen. Iallefall ble jeg videredirigert til et sånn skjema som jeg skulle fylle ut, "spilte ikke så stor rolle hvordan altså!" for når jeg hadde gjort det kom jeg til å bli oppringt uansett.
Fyller i, trykker send.
Pling!
Mail i innboksen!
"Hei, det er fra Dorges Nyreste Bank, vi har forsøkt å ringe deg men kom ikke igjennom. Ring oss på dette rådyre 915-nummeret så skal vi forsøke å hjelpe deg!"

Her må jeg nok gi trekk for timing, DnB. Ellers et godt forsøk. Det er lov å prøve seg.



Dagens oppdrag burde være å ringe banken. Men det blir nok heller å kjøpe lyspærer. For da ser jeg nok lysere på tilværelsen hahahahah...ahah.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å lykke til der du! Jeg frekventerer DnBs kundeservice flere ganger i uken (har ikke banken privat, nettopp av denne årsak) i forbindelse med jobb og jeg gir opp daglig! Takke meg til hyggelig og hjemmekoselig service fra banken i ishavet.
(Heia Elin, det e Myrsnipa som ringe. Du, kortet mitt har slutta å virke, kan du send mæ et nytt? Jada, det kommer i posten om et par daga!)

Elisabeth, innerst i veien sa...

ja, jeg ville ha prioritert lyspærer jeg også.
Men i rettferdighetens navn, jeg har ikke hatt noen negative opplevelser med nevnte banks kundeservice.

frk. Figenschou sa...

jeg har vel mer manglet opplevelser enn hatt negative.

ble ikke lyspærer i dag. langvarig forkjølelse dette. og nå begynner det å bli fritt for fyrstikker også.

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...