det er en naturlov at det ikke finnes mat i huset når man er syk

5 kommentarer:

paaskeharen sa...

Ja. På lik linje med den at brødskiva alltid lander med pålegget først. Men det er vel ikke noen brødskive, og dermed ikke noe pålegg heller, så sammenligningen blir litt feil. God bedring, uansett.

A sa...

Ville berre ønske god bedring :-)

Ragnhild sa...

God bedring. Her er det sånn at det ikke er papir i huset når vi blir forkjøla. Ikke et vakkert syn.

Dnort sa...

Om du når har apetitt til å spise er du mest sannsynlig frisk nok til å gå ut og handle mat...

frk. Figenschou sa...

Haha! "Eter du, unge?! Kom deg på skolen!"

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...