"Klur" i Lycksele!



Da var den oppe og gikk. Vanligvis tar den over 50 kvadratmeter, her har den fått 12. Og vanligvis henger det ting fra taket, her var det bare de aller letteste tingene som kunne henges opp. Men det ble da bra likevel. Stor takk til Suziluz og Stoorstålka for oversetterhjelp. Nå er jo ikke tekstene det som vises best på disse bildene, men likevel.

Da skal jeg gå på posten. Jeg har fått en rekommandert sending. Ettersom navnet mitt er feilstavet på en måte jeg aldri har sett før, går jeg utfra at det er fra Konstfack. Sannsynligvis eksamensbeviset som jeg bestilte for fire måneder siden.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...