Bor i gokk, driver med kunst. Ikke så interessert i interiør.
Ha ha ha, nei det er vel ikke noe å si. Eller du kunne sagt at det verste nordmenn veit er å høre landsmenn prøve å snakke svensk og at vi med oljen og alt det derre der forventer at svenskene skal forstå norsk...?
Janei, for svensk er jo et verdensspråk. Grekere er så korrekte.
nei, men hun hadde jo på en måte rett. men forholdet mellom nordmenn og svensker er nå engang som det er.
Etter fem (+-) år i Bergen, er jeg sjokkert over at jeg ikke snakker bedre bergensk.
nei grøss og gru. hold deg unna.
Legg inn en kommentar
I dag har jeg vært en ny runde hos fysiopsykologen. Det er ikke det at det han sier er dumt, eller feil, det er det at...helsevesenet er i o...
5 kommentarer:
Ha ha ha, nei det er vel ikke noe å si. Eller du kunne sagt at det verste nordmenn veit er å høre landsmenn prøve å snakke svensk og at vi med oljen og alt det derre der forventer at svenskene skal forstå norsk...?
Janei, for svensk er jo et verdensspråk. Grekere er så korrekte.
nei, men hun hadde jo på en måte rett. men forholdet mellom nordmenn og svensker er nå engang som det er.
Etter fem (+-) år i Bergen, er jeg sjokkert over at jeg ikke snakker bedre bergensk.
nei grøss og gru. hold deg unna.
Legg inn en kommentar