Men jeg LESER aviser!

Telefonen ringer.
Det er en dame som ringer fra mediehuset Hegnar for å selge meg Finansavisen, både speshalpris4U og så billig atte. Men hun ringer midt i testsovinga til en som akkurat har funnet ut at det kun er mulig å sove på armen eller fanget eller skuldra til noen. Testsoving er den første sovinga man gjør for å forsikre seg om at man ikke blir lurt av armen eller skuldra eller fanget til noen og over på for eksempel en seng eller noe annet som ikke var avtalen, med en gang man sovner. Så da er det best å ikke sove for tungt. Veldig lett må man sove.
Dermed må jeg være litt kort med mediehuset Hegnar og si at jeg ikke vil ha avis, det synes jeg egentlig hun kunne regna ut selv, hun ringer nemlig fordi jeg har eget firma og hadde hun sjekka hva slags firma hadde hun sett at jeg er billedkunstner og billedkunstnere er ofte ikke SÅ interessert i å lese om hvordan man best forvalter aksjekapitalen, testsover på armen eller ikke.
Så jeg sier nei, og da sier dama, luuuuringen,
Du leser ikke aviser?
Og på grunn av han testsoveren må jeg istedetfor å la meg lure utpå den der og si at jovisst, og dra den om billedkunstnere og aksjeforvaltining, bare si
NEI.

Men jeg har vondt i kroppen resten av dagen.

Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...