Aue

Det ser ut som om jeg har vært på rødvinsfylla. Jeg har en sånn rød rand langs leppene. Det er dessverre ikke rødvin, men et nattlig møte med en springskalle fra Jendor.
Det er et slags blåmerke, med andre ord. Et rødmerke.
Rødvin hadde vært hyggeligere.
Nå har jeg jo tidligere slått laus fremtenne ved hjelp av et betonggulv, så jeg er veldig var for hvordan de føles. Og de føles veldig. De kribler. Jeg lurer på om jeg burde ringt tannlegen men jeg har nå foreløpig ikke gjort det da.
Framover: sove med hjelm og tannbeskyttelse.

2 kommentarer:

Rødhette sa...

Min mor hadde en tilsvarende opplevelse med meg på fanget. Jeg skal visst ha slengt hodet bakover og truffet min mor i tennene. Jeg husket naturligvis ikke episoden, men hun måtte trekke fortennene en del år senere da de ble blå. :/

frk. Figenschou sa...

Hjelp!

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...