Den følelsen

Mamma gikk en tur med Jendor i går. Og dagen før det. Jeg har aldri vært alene hjemme uten Jendor før.
Skulle ønske jeg kunne skrive noe om hvor fantastisk flink jeg var til å benytte meg av denne lille diamanten av tid, men første dagen satte jeg meg rett ned og spilte Candy Crush.
Andre dagen gjorde jeg ikke det. For det hadde jeg bestemt meg for. Jeg gikk rundt og tok litt på ting, og faktisk nesten kjeda meg. Dét har jeg ikke gjort på en stund. Farmora til Albert Åberg synes jo det er en god ting, men det er egentlig mest kjedelig.

Tanakofta har forresten bestil et innlegg om melodigranprii. Jeg funderer på det.


Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...