Chat mellom meg og Kajeksa

Meg:
nu skulle æ sende dæ ei artig melding helt live om at æ holdt på å bli nedkjørt av han marius på sykkel, å hadde æ ikke visst at han va hær hadde æ dessuten trudd det va far din, men så oppdaga æ at æ har to nr på dæ og det e nok for æ har hadd feil på telefon å et gammelt har dukka opp, men det hadde ikke vorre så artig å send den til feil person så da sendte æ ikke. Slutte tlfnr ditt på 60 eller 40?
Kajeksa:
Ha, ha. 40
Meg:
aha. dem med det andre nummerert fikk ei melding som va sånn her for nån måna sia:
æ tippe du e dritfornøyd nu.
Det va fordi du va ferdig m doktordisputasen. Men det kan nok oppfattes litt aggressivt om man ikke nettopp har tadd en doktorgrad.
Kajeksa:
Hahaha
Meg:
Såeh, gratulerer med doktorgraden.

Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...