Bakpå

Vi styrer fortsatt fælt med den der natterstiden. Kommer sent i barnehagen og på jobb, sovner endelig når vi egentlig skulle stått opp.
Har tusen ting vi ikke får gjort i løpet av dagen, som blir så kort.

Trøttere enn trøttest. Litt bakpå. Og står heldigvis ikke for julefeiringen i år.

Ingen kommentarer:

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...