Oppdatering på det der.

Jeg kan bare få melde at vi har klart oss gjennom natten her. Ingen ønsker om å ligge på badegulvet i natt. Jeg har faktisk tenkt på det mange ganger, for ofte er det nok den siste plassen jeg vil legge meg ned, men når man er magesjuk, så er det der og bare der, kanskje med en alt for liten håndduk over seg, skittent, kaldt, og det gjør ingenting, ingenting, bare man får ligge på det gulvet.
Men ikke i natt.
Jeg våkna riktignok og spratt rett opp i stående med pose hver gang Jendor snudde på seg, men i morrest var han like blid og glad og frisk, jeg hadde forventet det samme om meg selv, men det er nok en todagers.

Litt skuffa her, for jeg ville jo på jobb.
Men det kommer.


Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...