Å, neineineinei du.

Jendor er jo en liten keiserschnitzel. Det vil si han er en ganske stor akuttkeiserschnitzel.
Og alt var bra med mor og barn.
Bortsett fra at far mente at mor vinglet litt mye.
Mor var uenig.
Men far hadde rett.
Så nå går jeg til sånn fysioterapeut for å få orden på balansen sånn at ingen skal tro jeg er påvirket av påvirkende substanser når jeg leker med mitt barn.
Og det går langsomt, men framover. Og fysioterapeuten er flink, og mener at alt henger sammen med alt, så selv om jeg ikke trodde jeg holdt balansen med skuldrene får nå de også sin dose oppmerksomhet. Som jeg syntes var helt ok helt til jeg innså at fysioterapeuten forsøker å gjøre meg RETT i kroppen. Men jeg har jo et koftemønster som er helt perfekt tilpasset at jeg er skjev! Tenker hun ikke på det? Og tre kofter som er sydd i perfekt snitt til to skuldre som ikke er like høye!
Så jeg måtte bare sette ned foten. Dette blir som det blir.





1 kommentar:

fru Storlien sa...

Nei, du kan jo ikke slutte å være skjev. da blir jo ingenting rett lenger.

jeg har just sydd om en bunad fra skjev bestemor til ikkeskjevt barnebarn. Det tok sin tid ja.

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...