Lappegnaget leverer (litt) (men njæh, egentlig ikke)

Til interiørarkitekt å være synes jeg nok fargevalg og lett oppussing av eget hjem er usedvanlig kjedelig.

Det er mulig jeg skriver mer om dette senere.


Men det har blitt trykket på endel fåsebildeknapper (hvem ER du?!?!) og jeg burde vel levere.

Hårklipp:




og et lite førbilde fordi jeg er så grundig
Jeg sendte bilde av min nye sveis til min kompis Koftesømmersken. Reaksjonen? OMG jag gråter! Ditt vackra hår!
Jaja. Ærlig, om ikke akkurat støttende. JEG er fornøyd! Jeg ble jo kjempefin!


Hovedverneombud, hull i strømpebuksa, skoft og tanten i amerika...jeg ER jo et veldig morsomt og kreativt menneske og burde være i stand til å ta utfordringen og slenge ut noe poengtert og vittig i billedformat, men det går jo ikke når JEG ER SÅ JÆVLA TRØTT.
Du kan få et bilde av broddene mine:

lett kamuflert i yttergangsteppet.








1 kommentar:

Rødhette sa...

Du ble fiiin! Men det var du jo også i utgangspunktet. :D

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...