Framdrift og stedet hvil

Det er maling det går i.
Vi har kjøpt et hus der man har valgt fargen "høreapparat" som farge på absolutt alt av vegger på kjøkken, stue, trappeoppgang, vindfang, kjellertrapp, hyller, soverom, bad, kjellerstue osv.
Noe av det skal males over før vi flytter inn. Resten etter at vi har flyttet inn.
Som er om en drøy uke. Var planen.
Ingenting gleder en foreldrepersonlighet mer enn når man to mennesker alene skal male om et helt treetasjers hus på to uker, og så våkner av at noen på ca halvannet år spyr en i øret.
Med påfølgende åttogførtitimers barnehagekarantene etter at man har blitt frisk. Som ikke ser ut til å være enda.

Jaja. Jeg kjenner jo folk som har det verre.

Ingen kommentarer:

Avlistet

Jeg sitter og venter på et teams-møte. Som betyr at jeg har gått tidlig hjem fra ateliéret. Og det betyr at når jeg er ferdig på jobb er jeg...