Lihkku sámialbmotbeivviin!

I dag er det samefokets dag, hurra! Og hundreårsjubileum og alt! Og jeg kunne vært der, Tråante, med betalt reise og opphold, men istedet skal jeg male hus og kofta får henge i skapet i hele dag.
Er det rart de kaster meg ut av koftegruppa.

1 kommentar:

Rødhette sa...

Gratulerer med samefolkets dag! :D

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...