Lihkku sámialbmotbeivviin!

I dag er det samefokets dag, hurra! Og hundreårsjubileum og alt! Og jeg kunne vært der, Tråante, med betalt reise og opphold, men istedet skal jeg male hus og kofta får henge i skapet i hele dag.
Er det rart de kaster meg ut av koftegruppa.

1 kommentar:

Rødhette sa...

Gratulerer med samefolkets dag! :D

Men balansen

Akkurat nå er antallet tilgjengelige arbeidstimer mindre enn det tilsvarende arbeidet som skal gjøres. Da blir man helt utkjørt. På onsdag b...