Miljåk

-som Jendor sier. New York.
Der var jeg da. Og det var varmt og masse t-baner uti gokk og bytter og lange dager og enorme avstander og superfine folk og bagels, men jeg ble litt sliten av det hele, og alle spør, hvordan gikk foredraget ditt, og herregud, FOREDRAGET, det er jo det som gjør jeg minst nervøs. Det gikk kjempebra. Jeg synes ikke sånt som jeg selv er ansvarlig for er så skummelt. Men hele resten av New York ble litt i overkant for meg. Kanskje fordi det var så varmt, kanskje fordi jeg reiste alene, kanskje fordi tidsforskjellen gjorde det vanskelig å holde kontakten med familien, og kanskje kanskje det hele, men mye var jo også fint.
Og det beste er at jeg har jo lengtet litt bort fra Gokk. Men nå er det så deilig å være tilbake i Gokk.

Ingen kommentarer:

Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, ...