the neverending stååååååry

Jo, men jeg har jo en klage inne hos finansklagenemnda. Og da er det sånn at de henter inn all informasjon, alle vedlegg, all kommunikasjon, alt som vedrører saken, hos forsikringsselskapet som er klaget inn.
Jeg fikk oversikten over innsendt materiale i dag.
Prøv og gjett hvilket forsikringsselskap som ikke har sendt inn et eneste vedlegg?

Så da skal jeg låse meg inn i kjelleren og samle vedlegg fra de siste to årene. I en liten stund fremover.




Ingen kommentarer:

Forestillingsevnen

For en tid siden ble jeg kontaktet av en dame som ville lære seg å veve komagbånd. Det hender en gang iblandt og om de kan veve litt fra før...