Plener på

I morrest hørste jeg liksom så rare lyder utfor vinduet og da jeg så ut sto det en fyr og raket grusen. Jeg ble litt forvirret for da vi ringte var beskjeden at det skulle være litt stein i jord men da ga vi beskjed at man må komme og stå i steinhaugen og påstå det, sånn at vi alle vet hva vi snakker om. Men istedet for å komme og stå i steinhaugen og si det, kom det en litt tafatt fyr med rake, og så begynte det å regne, og så forsvant han og kom ikke tilbake med solen så vi er litt forvirret med henhold til/på/med om hvorvidt vedkommende anser seg for ferdig for da kommer jeg til å foreslå at jeg raker selv så kan de komme og hente steinene og fylle på jord der det nå er så tynt etter all steinfjerningen at man ser sanden under.

Livet som forbruker dere, det er sannelig spennende.

Ingen kommentarer:

dette er en overskrift, jeg fant ikke på noe bedre

Det er mulig det er på tide å bytte briller igjen. Fint, for det var jo så utrolig lite styr sist gang. Iallefall får jeg vondt i hodet hver...