Ferie dag tre

 Som betyr hjemfart. Vi har hatt det fint. Jeg har fått litt vennligsinnet kjeft for ikke å la arbeidet være igjen hjemme. Dette er mailer jeg har fått som jeg har måttet forholde meg til:
-underskrive kontrakt NÅH
-kollektive forhandlinger rundt dårlige vilkår i kontrakt
-forsikringer fra visingssted om at dårlige vilkår egentlig ikke gjelds
-ny kontrakt med bedre vilkår fra forsikringssted som må undersriver NÅ NÅ NÅ
-svar fra meg om at det tar jeg tidligst mandag
-spørmål fra visningsted rundt frakt: (som jeg sa for to måneder siden eller mer at de måtte begynne å jobbe med) Er flyfrakt greit?
-flyfrakt betyr at jeg må pakke om, (presisert i ny mail) for flyfrakt behandles som stein og betong og ikke kunst
-spørsmål om jeg kan få snekret transportkasser til flyfrakt
-svar fra meg om at da må jeg rekke å regne på mål, ta inn tilbud fra snekkere, få kassene produsert, pakke om og sende mellom den 21 og 26 oktober og det er ganske tight. Særlig når jeg egentlig er ferdigpakket
-et par telefonsamtaler om samme
-mail ut fra meg til snekkere om dette er mulig plis?
-oppfølging av samme
-4 flybiletter jeg må sjekke om stemmer
-4 flybiletter som stemmer som må videresendes til kontakt på visningssted
-en flybilett som må kanselleres
-og når man nå er i gang, litt spørsmål om transport mellom steder i Luleå og Boden. 
-spørsmål om spiker

Men vi har også badet og spist pizza og shoppet på Kukkeli. Men jeg må jo åpebart øve på å ha ferie. Og det gleder jeg meg jo til. Autoreply og out-of-office blir det da.

Ingen kommentarer:

plopp plopp plopp og en annen plopp

I dag har jeg brukt alt for mye av dagen på å få kjøpt bobleplast. Det lyktes meg ei.  Først prøvde jeg hos KEM, Kunstnernes eget materialut...