Hallaisen

Jeg tenkte jeg bare skulle melde inn til bloggerforeningen at jeg ikke har dødd på konferanse. 

Muligens var det en ganske...eh, spesiell? opplevelse som jeg kommer til å ha med meg en stund, så sånn sett er jeg glad jeg gjennomførte, men ikke nødvendigvis noe jeg kjenner jeg må gjøre så masse. 

Nå skal jeg egentlig ha høstferie, men jeg blir på noe tidspunkt melde inn til famlien at jeg faktisk blir nødt til å jobbe en av dagene, og jeg tror ikke det blir tatt i mot med glede ettersom den andre foreldrepersonligheten ble syk den dagen jeg dro (og holdt tyst om dette for at undertegnede foreldrepersonlighet ikke skulle engste seg unødvendig eller komme hjem) og fortsatt er syk. Timing er cruxet. Sånn at man ikke blir helt Tårnfrid.

Om nå det er mulig å unngå.


Ingen kommentarer:

Tre middels ukjedelige ting som har hendt i dag

1: Jeg fikk et prosjekttilskudd til et prosjekt som er fullfinansiert. Da høres det ut som jeg trikser til meg penger, men det betyr at jeg ...