Fremmelig drift

Jeg driver altså med en form for glassmalerier eller bevegelige bilder for tiden. Jeg legger skjellakk og akryl, noen ganger også potetmel, mellom to plater med glass og fuger igjen.
Jeg er ikke så flink å fuge. Og jeg vet jo ikke at det er utett før det renner ut...
 

 
 

Og jeg må ha mer skjellakk. Eller blekk da. Skjellakbasert tusj, også kalt blekk. Og KEM svarer ikke på mail om hvordan man skal bestille noe som må spesialbestilles. Og jeg må ha bobleplast. Og Rajapack svarer ikke på mail om fraktkostnader. Og jeg må eventuelt bestille flybiletter fra Oslo til Svolvær og ikke fra Kirkenes til Svolvær, men visningsstedet i Oslo svarer ikke på mail. Og jeg har blitt bedt om å levere et utsmykningsforslag på et nytt museum, men de svarer ikke på mail om de vil ha noe ferdig eller om de vil ha det i skisseform. 
Og visningsstedet i Svolvær svarer ikke på spørsmål om når jeg kan sende frakt og om de egentlig ikke har noen tekniker. 
Det er så man kan lure på om mailkontoen er ødelagt. 
Det er jo også meningen at jeg skal flytte, og jeg er forsåvidt klar, men rommet jeg skal flytte til er ikke klart og jeg tror ikke noen forstår at når det blir klart så kan jeg ikke bare legge ned hele bedriften i en uke og ikke gjøre annet en å flytte, jeg må jo fortsatt drifte her. Og tiden går og ingen svarer. 

Så jeg får liksom ikke gjort så mye, men nå tror jeg bare at jeg hopper over på neste prosjekt så kan disse andre tingene bare ligge og marinere og bli noen andre sitt problem. Det vil si i noen tilfeller vil det kanskje bli min totale krise. Men akkurat nå får jeg ikke gjort så mye annet uansett SÅH da later jeg som jeg er en kul type og sier IKKJE METT PROBLEM!




Ingen kommentarer:

fortid, fremtid, nutid

Hver gang jeg treffer folk og snakker med folk så snakker jeg bare om jobb. Jeg kan bare snakke om jobb. Jeg vil ikke være sånn, jeg tenker ...