Det gjelder å legge ut noen snubletråder til seg selv.

Dette gjorde jeg i går:

For å unngå å havne utpå når jeg jo vet at vi i dag og i morgen har både barnevakt, fullt program og kjentfolk i byen, tok jeg på meg boblebukse til åpningsseremonien. Ullongs under, ikke pen, raknet i skrittet og sydd med gamle sokker. Når jeg da ble overtalt til å ta en øl på festivalbaren, ble det med den ene ølen, for jeg holdt på å svette tvert ihjel og kunne ikke ta av meg boblebuksa. Da gikk jeg hjem og når er jeg klar for i dag og i morgen. Godt jobba.

Ingen kommentarer:

In my heeeeaaad, in my hea-aaaad.

Jeg har jo tidligere uttalt at jeg ikke liker å skrive så mye om helse ut på internettet, men knærne er liksom unntatt da siden alle som har...