rapport

Ingen faner i dag. Tenkte også at jeg er frisk, men innser at det er litt ønsketenkning selv om jeg er bedre. Har også tenkt å dra og montere en utstilling i morgen (lokalt, ikke med fly) og innser at kanskje det også er ønsketenkning. Det er fokusert arbeid, ikke sånn venstrehånds mandagsarbeid jeg kanskje er mest istand til å utføre nå. Når man ikke er syk på ordentlig er det vanskelig å blir frisk på ordentlig, ser det ut til. Har iallefall lovet å lage middag i dag. Håper jeg ikke forlovet meg der. 

overogut


Ingen kommentarer:

Arbeidernes foretrukne morgenmusikk

Jeg hører på... tekno? Og plystring. Da jeg kom på atelieret i morgest luktet det klasserom på kunsthøgskolen i Bergen, og det er ikke et mi...