Kirkenes-Bergen

Det blir jo stas å dra til Bergen. Men det er fryktelig fint å bo i Kirkenes også. Særlig om sommeren. Nå har vi akkurat vært en liten tur på fjellet og sola skinner selv om det er natt og i morgen er det fri og ikke noe hastverk og hvis jeg vil stikke en tur på puben nå så gjør jeg det. Men det gjør jeg ikke tror jeg for det er nok å bare være hjemme.
Noen har fest oppe i gata og jeg tror jeg hører at hybelverten er der og han sjorrer og støyer på russisk og har det visst storveis. Og fjorden er blå og rolig men langt der ute over Reinøya velter gråværet inn så da var det nok bra vi ikke dro på hytta.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...