"overskrift" evt "tittel"

Var ute i går. Heiheihei, det var gøy, sommeren er fin.
Så hadde vi nachspiel HER, og det pleier vi jo ikke ha, for det er jo så lytt, og jeg blir jo så jævli sur når hybelgutten har fest. Så dette var kanskje en hevn.
Og dessuten så har vi jo så drøssmasse sært brennevin fra Slovakia og Tyskland og Finland og Taxfreeland og hjemlaget styr som jeg aldri får avsetning på, men nå dro jeg folk med hjem og sjenkte dem rabarbra- og blåbærhamslikør, og Demarovka og Slivovitsjka.
Av en eller annen grunn gikk de når jeg la meg til å ta en liten lur på stuegulvet, kan de fattige begripe.
For å toppe aftenen satte Morten på vaskemaskinen når vi gikk og la oss, og det høres nok ganske godt inne hos hybelgutten klokken fem på morgenkvisten.
Da var vi skuls tenker jeg.

Ingen kommentarer:

26te april

Jeg må skrive en tydelig mail. Det finnes tydelige mailer, strenge mailer, og sure mailer. Jeg har bare skrevet en sur mail en gang i hele m...